Ukryj komunikat X TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w naszej Polityce prywatności
Połącz się z MY RENAULT
Strona główna Blacharnia-lakiernia

SERWIS BLACHARSKO - LAKIERNICZY

SERWIS BLACHARSKO-LAKIERNICZY, FUNKCJONUJE W OPARCIU O NAJWYŻSZE STANDARDY. NASZ ZESPÓŁ TO WYSOKO WYKWALIFIKOWANA KADRA SPECJALISTYCZNA.

pn – pt: 8.00 – 17.00
Telefon: 77 4 032 025
e-mail: bl@vipcar.pl lub wojciech.polak.vipcar@dealer.renault.com.pl

GWARANTUJEMY:

  • kompleksowe naprawy blacharsko-lakiernicze
  • rozliczenia bezgotówkowe z towarzystwami ubezpieczeniowymi
  • holowanie uszkodzonych pojazdów
  • samochody zastępcze
  • serwis należy do Sieci Naprawczej PZU SA

 

 

WSKAZÓWKI JAK POSTĄPIĆ W PRZYPADKU KOLIZJI:

 

Wypadek - wypadkiem jest zarówno zdarzenie z ofiarami jak i drobna stłuczka bez rannych, potocznie nazywana kolizją.

WEZWAĆ CZY NIE WZYWAĆ POLICJI?

Obowiązek wezwania Policji zachodzi wtedy, gdy:

•       jest osoba ranna lub zabita

•        kierujący jest nietrzeźwy

•        okoliczności wskazują, że zostało popełnione inne przestępstwo, np. że stłuczka została celowo zaaranżowana

ZALECANE WEZWANIE POLICJI:

•       jeśli zachodzi spór kto zawinił

•        sprawca nie ma polisy OC lub gdy jest cudzoziemcem

•        sprawca nie wykazuje woli porozumienia, jak również nie udostępnia danych pojazdu

i swoich własnych

Uwaga. Z punktu widzenia pokrzywdzonego korzystniej jest wezwać Policję do stłuczki w szczególności wtedy, gdy winowajca nie przyznaje się do winy, albo sytuacja jest zbyt trudna do oceny przez kierowców. Policja nałoży mandat karny na jednego łub obu uczestników ruchu. W zależności od okoliczności i stopnia winy uczestników zdarzenia Funkcjonariusze ustalą winnego, nałożą mandat kamy oraz sporządzą notatkę służbową, w której znajdą się dane kierujących biorących udział w kolizji. Na prośbę poszkodowanego Policjanci powinni udostępnić dane sprawcy. Jeśli sprawca nie zgadza się z ich oceną, sprawę skierują do Sądu Grodzkiego.

DOSZŁO DO KOLIZJI:

1)      BEZPIECZEŃSTWO TWOJE I INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU

•        nie wybiegaj z auta, jesteś na jezdni!

•        włącz światła awaryjne

2)      OCEŃ SYTUACJĘ, ZACHOWAJ SPOKÓJ

Jeśli są osoby ranne lub zabite nie możesz ruszać auta z miejsca. Udziel pierwszej pomocy i wezwi j pomoc, tel. 112. wezwij Policje oraz Straż we potrzeby.

3)      ZABEZPIECZ MIEJSCE ZDARZENIA USTAWIAJĄC TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY

JEŚLI BRAK OFIAR. USZKODZONE SA TYLKO POJAZDY:

1)      USUŃ ROZBITE AUTO Z DROGI

Powszechny błąd po kolizji to stojące na jezdni auta tamujące ruch oraz stwarzające zagrożenie dla innych - grozi za to mandat kamy. Jeśli auto nie może jechać, pozostaw włączone światła awaryjne i ustaw trójkąt ostrzegawczy.

Dobra polisa OC zapewnia holowanie obu uczestników kolizji za darmo. Jeśli nie zdążyłeś wezwać Assistance a już obok aut rozstawiają się holowniki, nie zgadzaj się na żadną usługę, bo może Cię ona kosztować nawet kilkaset złotych.

2)      POROZUMIENIE I SPISANIE DANYCH

Policja nie jest konieczna jeśli uczestnicy zdarzenia wspólnie uznają że okoliczności są jasne a sprawca przyznaje się, że to on zawinił.

- Sprawca spisuje oświadczenie dla poszkodowanego (wymagane dokumenty od sprawcy: polisa OC, dowód osobisty, prawo jazdy, dowód rejestracyjny). Dopilnuj, aby oświadczenie było czytelne, zawierało dane sprawcy, okoliczności kolizji, dane polisy i uczestniczących pojazdów oraz było podpisane przez sprawcę. Pomoże to wyegzekwować odszkodowanie z polisy OC sprawcy.

3)      ZGŁOSZENIE SZKODY DO TOWARZYSTWA UBEZPIECZEŃ SPRAWCY

Teoretycznie poszkodowany ma na to 3 lata, lepiej jednak nie zwlekać i zgłosić szkodę telefonicznie, niezwłocznie, najpóźniej kilka dni od zaistnienia szkody. Jeśli sprawca ma polisę OC w Hestii lub PZU skontaktuj się ze specjalistami Vip Car, którzy naprawią Twoje auto, oraz wykonają za Ciebie wszelkie formalności. W innym przypadku postępuj zgodnie ze wskazówkami uzyskanymi podczas zgłoszenia szkody przez telefon. W razie pytań lub wątpliwości zadzwoń do Vip Car a my pomożemy Ci rozwiązać problem z autem.

 

 

                       

              

       

             

Renault Vip Car - Vip Car Sp. z o.o.

  • Salon Renault

    77 4 032 032 fax: 77 4 032 051 sekretariat@vipcar.pl godziny otwarcia: pon-pt: 900-1800 sob: 1000-1400 Osoba kontaktowa: Wioleta Kulikowska - Sekretarka
    77 403 20 00
     sekretariat@vipcar.pl
  • Dział Sprzedaży

    godziny otwarcia: pon-pt: 900-1800 sob: 1000-1400 Osoby kontaktowe: Ryszard Wróbel - Szef Działu Sprzedaży
    77 403 20 03, 601 155 946
     ryszard.wrobel.vipcar@dealer.renault.com.pl
    Leonard Smolnik - Specjalista ds. Sprzedaży
    77 403 20 04, 601 171 560
     leonard.smolnik.vipcar@dealer.renault.com.pl
    Mariusz Kałużny - Specjalista ds. Sprzedaży
    77 403 20 05
     mariusz.kaluzny.vipcar@dealer.renault.com.pl
    Katarzyna Surowiec - Specjalista ds. Sprzedaży produktów Finansowych i Ubezpieczeń
    77 403 20 06, 600 022 854
     katarzyna.surowiec.vipcar@dealer.renault.com.pl
    Jarosław Grabiński - Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Używanych
    77 403 20 10, 600 894 530
     jaroslaw.grabinski.vipcar@dealer.renault.com.pl
  • Serwis

    77 403 20 19, 77 403 20 21 fax: 77 4 032 051 godziny otwarcia: pon-pt: 800-2000 sob: 800-1400 Osoby kontaktowe: Arkadiusz Magdziarek - Szef Serwisu
     a.magdziarek@vipcar.pl
    Jacek Czernia - Doradca Serwisowy
     j.czernia@vipcar.pl
    Grzegorz Rożek - Doradca Serwisowy
     g.rozek@vipcar.pl
    Piotr Łyzuń - Doradca Serwisowy
     p.lyzun@vipcar.pl
  • Ubezpieczenia

    77 403 20 09, 77 403 20 16 godziny otwarcia: pon-pt: 1000-1800 sob: 1000-1400 Osoby kontaktowe: Izabela Lewald - Szef Działu Ubezpieczeń
    77 403 20 09
     izabela.lewald.vipcar@dealer.renault.com.pl
    Beata Lipińska-Kupilas - Specjalista ds. Sprzedaży Ubezpieczeń
    77 403 20 16
     b.kupilas@vipcar.pl
  • Dział blacharsko-lakierniczy

    77 403 20 25 godziny otwarcia: pon-pt: 800-1700 Osoby kontaktowe: Wojciech Polak - Szef Serwisu blacharsko-lakierniczego
    77 4 032 025
     wojciech.polak.vipcar@dealer.renault.com.pl
    Magdalena Górska - Specjalista ds. likwidacji szkód
    77 403 20 25
     bl@vipcar.pl
    Michał Gryc - Specjalista ds. Likwidacji Szkód
    77 403 20 25
     m.gryc@vipcar.pl
  • Dział Części

    77 4 032 035 czesci@vipcar.pl godziny otwarcia: pon-pt: 800-2000 sob: 800-1400 Osoby kontaktowe: Maciej Rajtar - Szef Działu Części Zamiennych
    77 4 032 035
     maciej.rajtar.vipcar@dealer.renault.com.pl
    Bartosz Kardela - Z-ca Szefa Działu Części Zamiennych
    77 4 032 035
     bartosz.kardela.vipcar@dealer.renault.com.pl
    Łukasz Florys - Specjalista ds. Sprzedaży Części Zamiennych
    77 4 032 036
     lukasz.florys.vipcar@dealer.renault.com.pl
  • Stacja Kontroli Pojazdów

    77 4 032 021 serwis@vipcar.pl godziny otwarcia: pon-pt: 900-1700 Osoba kontaktowa: Marek Grus - Szef ds. Gwarancji, Metod i Standardów
    77 403 20 22, 600 012 732
     marek.grus.vipcar@dealer.renault.com.pl
  • Sprzedaż Flotowa PRO+

    77 4 032 047 t.rossa@vipcar.pl godziny otwarcia: pon-pt: 1000-1700 Osoby kontaktowe: Paweł Ogorzelec - Sprzedaż flotowa
    77 403 20 47, 660 562 920
     pawel.ogorzelec@vipcar.pl
    Tomasz Rossa - Sprzedaż Flotowa
    77 403 20 47, 601 080 051
     t.rossa@vipcar.pl